Duńska Agencja Spraw Społecznych i Mieszkalnictwa

Opracowanie platformy korporacyjnej ze wspólną podstawową tożsamością cyfrową

Duńska Agencja Spraw Społecznych i Mieszkalnictwa chciała stworzyć wspólne ramy wizualne dla rozwiązań cyfrowych grupy i zebrać swoje portfolio stron internetowych na jednej wspólnej platformie. Między innymi zarezerwowano czas na stworzenie koncepcji i formatów treści dla zupełnie nowej witryny służącej rozpowszechnianiu wiedzy w sektorze społecznym. Znaczny wysiłek został włożony w migrację i dopracowanie 4600 stron treści w głównej witrynie, tak aby teraz wyglądały jak brzytwa na nowych stronach.

Wspólna podstawowa tożsamość cyfrowa

Jednym z głównych rezultatów projektu było ustanowienie wspólnej tożsamości cyfrowej dla Duńskiej Krajowej Rady Usług Społecznych i Mieszkaniowych. Tworząc spójne ramy wizualne dla rozwiązań cyfrowych grupy, zapewniliśmy rozpoznawalne doświadczenie użytkownika we wszystkich witrynach. Wzmacnia to zarówno komunikację wewnętrzną, jak i zewnętrzną oraz ułatwia użytkownikom nawigację i korzystanie z wielu ofert i usług agencji.

Social.dk

Transfer wiedzy w dziedzinie społecznej

W ramach projektu stworzyliśmy nowe formaty treści i koncepcję strony do rozpowszechniania wiedzy social.dk. Ta nowa strona ma na celu przekazywanie wiedzy społecznej w łatwy i przyjazny dla użytkownika sposób. Wprowadzając przyjazne dla użytkownika formaty i przejrzystą strukturę, zapewniamy, że złożone informacje są prezentowane w łatwy do zrozumienia i angażujący sposób, wykorzystując zarówno dane jakościowe, jak i ilościowe w dziedzinie społecznej i zapewniając wymianę wiedzy w tym obszarze.

Wariant projektu dla Centrum Przeciwko Handlowi Ludźmi

W ramach projektu opracowaliśmy wariant projektu dla Centrum Przeciwko Handlowi Ludźmi, który wspiera ich cel i przekaz dotyczący handlu ludźmi. Elastyczne ramy projektowe zapewniają, że każda platforma zachowuje swoją charakterystyczną tożsamość wizualną, a jednocześnie płynnie integruje się z ogólnym ekosystemem cyfrowym.

Migracja, konfiguracja i zapewnienie jakości 4600 stron treści

Kluczową częścią projektu była migracja 4600 stron treści na nową platformę. Przeprowadziliśmy skrupulatny proces, aby upewnić się, że cała zawartość została przeniesiona poprawnie i bez utraty danych. Po migracji strony zostały starannie skonfigurowane i sprawdzone pod kątem jakości, aby zapewnić, że będą wyglądać ostro i będą aktualne. Wysiłek ten zagwarantował płynne przejście dla wielu użytkowników witryny.

Rozwój techniczny wyświetlania publikacji między witrynami

Aby poprawić dostępność i użyteczność publikacji, opracowaliśmy zaawansowane rozwiązanie do przeglądania publikacji, które działa we wszystkich witrynach grupy. Ten rozwój techniczny zapewnia, że publikacje mogą być prezentowane w spójny i intuicyjny sposób, ułatwiając użytkownikom znajdowanie i czytanie odpowiednich materiałów. Zaowocowało to bardziej usprawnionym i wydajnym podejściem do dzielenia się wiedzą.

Wnioski

Poprzez opracowanie wspólnej tożsamości cyfrowej i spójnej platformy korporacyjnej, GoPublic pomogła Duńskiej Agencji Spraw Społecznych i Mieszkalnictwa osiągnąć bardziej wydajną, przyjazną dla użytkownika i spójną obecność cyfrową. Projekt usprawnił zarówno komunikację wewnętrzną, jak i zewnętrzną, zoptymalizował aktualizacje treści i wzmocnił ogólną markę grupy. Rezultatem jest nowoczesne i profesjonalne rozwiązanie cyfrowe, które spełnia dzisiejsze wymagania stawiane publicznym platformom cyfrowym.

Przejdź do sbst.dk

Head of Client Projects

Camilla Bruun Jakobsen

E: camilla@gopublic.dk